Study time

2013-05-06 @ 17:30:18
 
Har precis kommit in efter mer än två timmars balkonghäng med tilda, idag bjuder Göteborg på sol och värme så det måste man ju utnyttja! Vi åt gott mellanmål som vaanligt (för det mesta i alla fall) och pluggade lite engelska, men nu sitter vi inne mätta på all sol och jag ligger typ 5 sidor efter i mitt so-arbete så idag måste jag verkligen försöka jobba ikapp!! Annars då, jo det är ju bara två skoldagar kvar den här veckan, och över kristi himmelfärd åker jag på läger med le kyrka, kommer bli så himla braaa. Men nu som sagt, back to studying...ha en bra kväll!
Kommentarer
Postat av: Tildaholm

Du är så snyyggg!! Älskar soleeen🌞🌞🌞🌞🌞

2013-05-07 @ 12:19:05
Postat av: FELICIA

Ja med han är så himla gullig :D

2013-05-07 @ 20:11:57
URL: http://fames.se/felicias
Postat av: Lena

Ja ba typ gilla din pic

2013-05-16 @ 21:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0