Nytt och vitt

2013-05-05 @ 18:06:00
 
ÄÄÄntligen är den min! Och äntligen har jag fått shoppa lite haha, har hållt i pengarna så länge nu i och med att jag sparat både till ett nytt objektiv och usa-resan, kommer knappt ihåg senast jag köpte något! Men nu är i vilket fall mitt shopping-behov stillat för ett litet tag. Och jag är nöjd, nöjd, nöjd - brukar annars bara köpa kläder i mörka färger men nu när våren är på väg känner jag att min garderob är i behov av lite ljusa plagg också, så nu för vi bara hoppas att den håller sig vit så länge som möjligt! Köpte också en vit tröja 2hand för 30:- som var fiiien, dock hade den en fläck upptäckte jag när jag kom hem...men det går väl bort i tvätten förhoppningsvis!
Just nu ligger jag och redigerar bilder och lyssnar på Macklemore & Ryan Lewis, snart är det middag och efter det måste jag antagligen plugga, ooorkar inte..aja, that's life. Hej sålänge!
Kommentarer
Postat av: Tilda

Såå himla snyyyygg!!!!

2013-05-05 @ 19:30:10
Postat av: Ebba

Den är uuuuunderbaaaar

2013-05-06 @ 07:55:13
Postat av: Olivia

Vad tjusig! Var e den ifrån? :)

Svar: Tacktack! Den kommer Monsoon :)
eiralinnea.blogg.se

2013-05-06 @ 12:20:06
Postat av: Nina

Så himla snigg!!!

2013-05-06 @ 12:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0