Jag faller

2013-05-12 @ 18:27:14
 
Hemma igen! Alltså jag är seriöst med i den bästa kyrkan i världen för detta lägret var verkligen så himla, himla bra! Har ätit massa (standard haha), badat, lekt, inte sovit så mycket, haft andakter, legat uppe och pratat hela kvällarna och jag kan inte vara annat än tacksam för att jag hade världens bästa room-mates och kompisar. Avlider lite för att jag måste komma hem till livet igen, bläää. Har precis duschat och nu ligger jag och lyssnar på Veronica Maggio och längtar till sommaren så stört mycket, fast ändå vill jag inte att den ska komma än för jag vill inte att den ska ta sluuut, snyft! Meeen om två och en halv vecka åker jag till USA och det längtar vi till weeej, måste dock ta in massa plugg tills dess: starting now! Sedan måste jag hinna träffa Tilda som precis har kommit hem från London ikväll också. Hejdå rörigt inlägg!
Kommentarer
Postat av: tilda

äälskar den skivaaan!!

2013-05-15 @ 20:54:45
URL: http://tildaholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0