Bake it 'til you make it

2013-05-14 @ 15:48:00
 
Hejhej! Igår bakade jag typ hela eftermiddagen efter skolan↑, hade namnsdag wehåå (tar varje chans jag får till att baka haha)! Sedan skulle jag plugga lite var det tänkt, men fick verkligen inte någonting gjort...så jag gick ut på en promenad med Amanda istället, och när jag kom hem hade familjen gjort iordning lite presenter! Fick lite småsaker så som underkläder, en bok, lite pengar av mormor, ett armband och en bukett rosor, alltså jag älskar namnsdagar haha, så mysigt fast man bara mini-firar lite.
En annan bra sak som hände förra veckan - jag fick sommarjobb!! På ett dagis, alltså typ drömmen, är jätteglad för det verkligen, skulle typ gå pank hela sommaren annars heheh..! Nu ska jag strax dra iväg till kyrkan och ikväll ska jag agera babysitter, blir nog bra! Puss och kram
Kommentarer
Postat av: Ebba

ÅH GUD VAD KUL ATT HA SOMMARJOBB PÅ DAGIS!!! VILL OCKSÅÅ

2013-05-14 @ 21:35:26
Postat av: tilda

GRattis på namnsdaan i efterskoooott!!

2013-05-15 @ 20:56:35
URL: http://tildaholm.blogg.se
Postat av: Lena

Vill du ge mig en "raincheck" på din namnsdag?

2013-05-16 @ 21:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0