Äckligaste i år

2013-05-21 @ 21:59:00
 
Alltsååå, idag provade jag den nya frappinon på espresso house, och den var verkligen sjukt äcklig. Alltså verkligen. De har tagit bort isen, och med "det nya, godare receptet" smakar det typ mjölk, fett, socker och konstgjord vanilj, bara så vidrigt! Haha okej nej men ville bara upplysa er om detta, don't taste it!
Annars dåå, jag har köpt ett nytt objektiv till min kamera (wehåå) så att jag ska kunna ta lite fina bilder i Chicago och i sommar såklart, har levt med mitt kit-objektiv i tre år nu så kände att det var dags för en uppdatering! Idag har jag bara ätit massa onyttigt (som vanligt då), tilda var här och åt våfflor efter skolan, sedan drack jag den äckliga frappinon (drack dock bara en fjärdedel) och sen fick vi glass på konfan, bra jobbat med matvanor och träningsdisciplin jaa...!
Kommentarer
Postat av: Ebba

Smakade också den!! Tycker inte heller den var så god som de andra haha

2013-05-22 @ 09:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0