19 mars men än är det inte vår

2013-03-19 @ 22:09:00
 
Hola senoritas! (ja, jag känner mig väldigt kulturell)
Är inne på min femte dag som sjuk och sängliggandes, febern har gått ner sedan helgen vilket är skönt, men har fortfarande ont i halsen och hosta som bränner i luftrören (var dock tvungen att gå till skolan på förmiddagen idag på grund av nationella prov i kemi, gick väl sådär hähä...). Men i vilket fall, detta är anledningen till det ekat tomt här senaste veckan, man tänker kanske att "när man är hemma hela dagarna har man ju massa tid att blogga", men jag har varit helt orkeslös, bara kollat serier och läst lite, sovit och druckit mängder med te. Idag efter skolan gick jag och Nina till konsum en snabbis för att handla det-är-synd-om-oss-godis (hon är nämligen också sjuk) och då passade jag även på att köpa ett nytt te som alla tipsar om hela tiden, himlagott heter det. Provade det i eftermiddags, dock utan framgång eftersom att jag är för täppt för att känna någon smak..men så snart min förkylning är över (vi hoppas på att det är snart, right?) ska jag testa det igen! En annan sak jag tycker att vi ska hålla tummarna för är att det ska bli vår snart, här i Göteborg snöar det igen och jag kunde inte varit mer trött på snön just nu...mer sol åt folket om jag får bestämma!! Varav collaget ovan ↑
Nu ska jag göra mig iordning för att gå till sängs och förhoppningsvis kan jag kanske kanske gå till skolan imorgon, godnatt!
Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya! Kan du göra ett inlägg om vad man kan önska sig i konfirmationspresent? Älskar din stil! :)

2013-03-20 @ 18:44:59
Postat av: tilda

snyggt collage!! kryyyaa! :D

2013-03-20 @ 20:25:05
URL: http://tildaholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0