Summer days

2013-07-14 @ 18:17:00

Idag har jag sovit länge, ätit en god frukost och sedan varit på stan med Tilda, såå bra då vi inte har setts på en evighet (känns det som i all fall)! När jag kom hem klippte jag gräset och nu ikväll måste jag handla och packa inför imorgon, då åker jag upp till landet i en vecka! Vädret ser dock ut att bli dåligt (hoppas att smhi, yr och alla andra sajter har FEL), så den lilla färg jag fått under veckan lär väl försvinna, men det brukar bli mysigt i alla fall.
Kanske lägger jag upp något tidsinställt, men annars (som ni säkert förstått) blir det inte så mycket bloggning på sommaren. Nu ska jag försöka sätta igång med antingen lite packning eller äta något, hörs vi så hörs vi, hejsvejs!

 

Kommentarer
Postat av: Tilda

Myysig dag var det idaaag!!

2013-07-14 @ 21:14:10
Postat av: Anonym

Kan du inte visa en bättre bild på dina snygga shorts och skärp?! :D

2013-07-16 @ 03:27:09
Postat av: Nima

Ååhhh triumfglass ser inte helt fel ut, bruna och snygga är ni också 😍😍😍

2013-07-17 @ 17:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0