Live, laugh, love

2013-07-13 @ 00:25:00
 
Hemma från Hönö och hönökonferensen, en så bra och fin och solig vecka! Att tälta har gått bra, svettigt på dagarna (fast jag är så himla tacksam för att vädret har varit så himla bra!) och iskallt på nätterna, kosthållningen har varit relativt bra (det enda jag kan säga om det är väl att, no more pasta för mig på ett tag haha, alltså har aldrig längtat så mycket efter potatis som i bilen på väg hem), och ungdomsbibelstudierna och natt-/ungdomsmötena har verkligen varit så bra de med! Känns som att man ser livet ur en lite ny vinkel efter varje möte, och man inser liksom vad som betyder något, och vad som inte gör det. 
Jag blev firad på min födelsedag med pizza och tårta och paket och ballonger och såpbubblor och Håkan på "allsång på skansen" (+ hans extra timme, alltså timing eller vad?!) och champagneglas fyllda med läsk, och viktigast av allt: mina underbara vänner (som hade ordnat allt detta)! Saknade förstås mina andra bästisar (som inte fick vara med för de var på landställen och campingar och allt vad det var) men man kan inte få allt! Tänker ibland på hur livet skulle vara utan bästa bästa kompisar, som man inte kan vara helt sig själv med. Och tänker typ att det skulle suga. Men i alla fall, den här veckan går inte att förklara om man inte varit där och känt känslan själv (gör det nästa sommar allesammans säger jag bara!!), men jag har levt, skrattat och älskat - det livet är till för! Pussar och kramar, njut av sommaren och allt vad det innebär! See you soon
Kommentarer
Postat av: Frida

Vilka mysiga bilder, och Grattis i efterskott! =)

2013-07-13 @ 12:21:28
URL: http://www.nattstad.se/fridamichelles
Postat av: Tildaholm

Ååår vad myysigt ni har haft deet!!! Ses snaart puss

2013-07-13 @ 15:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0