Uppsnärjd i det blå

2013-01-21 @ 20:36:42
 
Måndagar som de alltid borde vara! Jag hade nästan inga läxor som behövde göras idag, gjorde klart det mesta i skolan, såå himla skönt! Plus att det finns tid för en massa annat då, som att krypa ner under täcket och lyssna på håkan hellström i en timme, skriva några rader, dagdrömma, gott mellanmål och matlagning. Hade tänkt gå en promenad också, men det var ingen som ville gå med mig, och så är det sviinkallt ute...
Glömde att säga det (hade tänkt göra det i torsdags kväll men hade massvis med plugg att göra klart innan helgen och en väska som skulle packas, så det blev inte av), att jag var i Stockholm med kyrkan under fredag-söndag! Åh, alla där är ju verkligen helt underbara, min andra familj ♥ Så, helgen var superbra (måste dock tjäna in lite sömn nu), och imorgon är det tisdag igen vilket innebär att jag är i kyrkan hela eftermiddagen och sedan får jag ÄNTLIGEN träna igen efter 7 veckors förkylning fram och tillbaka, längtar efter att få inviga min nya klubba och få upp flåset lite! Och mitt hår bara växer och växer (därav första bilden...inge fin men ville att ni skulle se lite haha). Ska klippa mig snarast. Men det är i alla fall en glad tjej som går och lägger sig ikväll, taggad för en ny vecka osv! Puss och kram
Kommentarer
Postat av: tilda

så snygg och snyggt håår!!:)))

2013-01-22 @ 15:59:50
URL: http://tildaholm.blogg.se
Postat av: tilda

sv: från acneee:))):):))

2013-01-23 @ 15:25:18
URL: http://tildaholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0