Dagen innan

2013-01-26 @ 23:03:12
 
Hey friends! Sitter i skrivande stund i mitt nystädade rum (hej kvällsenergi), lyssnar på Håkan och taggar inför morgondagen. Kvart över sex imorgon bitti rullar nämligen bussarna med alla niondeklassare iväg mot Branäs för skidåkning och mys i tre dagar! Tror det kommer bli sjukt bra, till vår stuga har det handlats onyttig mat i mängder (nutella, crunchy, big pack oboy, kakor osv...man får ju passa på) och efter att i alla år sålt korv, fryspåsar, kolor med mera så känns det ju ganska välförtjänt att äntligen komma iväg på vår klassresa! 
Annars idag har jag inte gjort värst mycket - pluggat, packat, städat och nu ikväll kom Mathilda hit. Vi åt hämtmat, bakade och hade sedan lite film-maraton i form av Kalle och Chokladfilmen och Ice Age 3, bra kväll! Nu ska jag borsta tänderna och krypa ner i mina nytvättade lakan, vi hörs väl framåt onsdag-torsdag igen, wehåå!
Kommentarer
Postat av: tilda

såååå myyss vareee!:)))

2013-01-30 @ 21:28:58
URL: http://tildaholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0