2hand shopping

2013-01-06 @ 22:47:00
 
Är så himla trött just nu så jag vet inte ens varför jag sitter här och skriver, men ville mest bara visa mina fina second hand-fynd jag gjorde igår på Östhjälpen! För en jeansjacka, ett par skor, en t-shirt och en svart blus (med sammetsdetaljer och lite blingbling) behövde jag bara betala 150 spänn, heelt sjukt bra! Second hand kan vara det bästa ibland alltså. Men nu måste jag hålla igen med mitt barnbidrag resten av månaden, ska ha råd med stockholmsresan jag åker iväg på med kyrkan nästa helg, plus ett nytt skolutökningskort för mitt går ut idag..! Får städa och greja lite här hemma så jag tjänar in lite pengar helt enkelt. Några av er taggar skola imorgon antar jag? Själv börjar jag på tisdag, men har världens ångest ändå. Nu ska det väljas gymnasium och nationella prov ska göras, och så längtar jag till sommaren så himla mycket, orkar inte att en hel termin ligger framför mig tills dess...(haha, den positiva energin flödar känner jag). Aja, nu ska jag göra mig iordning och sedan sova, sova, sova, godnatt!
Kommentarer
Postat av: Frida

Åh ser fint ut! Himla ledsen att jag missade

2013-01-06 @ 23:58:52
URL: http://fridasusanne.blogg.se
Postat av: tilda

snygga grejor! älskar jackan man!:))orkarintemedskolanbajspådend:((

2013-01-08 @ 16:12:42
URL: http://tildaholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0