Lööördag

2013-02-02 @ 19:29:41
 
Sitter just nu och väntar på att alla mina friends ska äta färdigt så att vi kan gå och köpa godis och chips och läsk och hyra film osv, ikväll blir det häng hos Sofia är det tänkt! Idag har jag varit forever alone hemma hela dagen, bara städat och lagat mat (som bara jag skulle äta) och eftersom att jag är lat när det kommer till att laga mat till mig själv (blir typ alltid att jag äter yoghurt, mackor och frukt istället) gjorde jag bara en sallad till lunch och fiskpinnar till middag, duktig tjej over here alltså...nej men blev faktiskt lite nöjd för att jag lyckades marinera champinioner till salladen heelt själv (typ det godaste jag vet, men har aldrig gjort det själv), så tycker att jag kan få några pluspoäng ändå..
 
Aja, nu ska jag byta om till något lite finare än mjukisbrallor (vill inte känna mig som igår kväll........) och sedan pallra mig iväg mot videoaffären. Ha en bra lördagkväll!
 
 
Kommentarer
Postat av: sanna

men å vad gott!!

2013-02-02 @ 21:21:59
URL: http://ssannagustafssons.blogg.se
Postat av: tilda

åååh love chaminjoner in my heart mannen:))))

2013-02-03 @ 20:30:49
URL: http://tildaholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0