I spend my time thinking about you

2013-02-06 @ 19:44:00
 
Helt galet, har verkligen inga bilder just nu..men i alla fall, några visdomsord ↑
Hade första nationella provet idag, svenska läsförståelse. Alltså, man (jag gjorde det i alla fall) stressar upp sig så sjukt mycket för iiingenting! Till alla er som har nationella proven framför er - det är verkligen inget att oroa sig för! Alla snackar om det som om det vore på liv och död, men det är det verkligen inte, det var lättare än de flesta prov/diagnoser vi har gjort och man hade god tid på sig. Och man kan ju ändå inte göra mer än sitt bästa, right? Så ja, det här med nationella har ju bara stressats upp så himla mycket! På fredag är det uppsatsdelen som gäller och den blir antagligen tuffare, men what to do liksom? Bara att gå in och göra det! Så no more worries känner jag, alla ni som har det framför er kan vara lugna. Mest det jag ville säga (förutom att jag har massa plugg och sådär, men det är ju ungefär så ointressant som det kan bli...), och att ni inte får glömma att heja på Sverige ikväll! Hejhopp
Kommentarer
Postat av: Ebba

Good spirit eira!

2013-02-06 @ 21:03:21
Postat av: sanna

haha halva mina inlägg tas upp av '' jag har så hilma mycket plugg justnu, engelska prov lalal ...'' så tråkigt men sant haha!

2013-02-06 @ 21:36:35
URL: http://ssannagustafssons.blogg.se
Postat av: sanna

sv: verkligen, han är typ den konstigaste personen jag vet, han ska ju egentligen inte jobba kvar heller men lyckade ljuga för rektorn att han tappade tegelstenen när han egentligen slängde den mot fönsterrutan så glasset kom på oss hahahah

2013-02-06 @ 21:39:52
URL: http://ssannagustafssons.blogg.se
Postat av: tilda

ååhvadjagälskardinbloggg,minfavvo:))))

2013-02-10 @ 19:01:42
URL: http://tildaholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0