Friday night

2013-02-02 @ 00:48:36
Hejhej allihopa! 
Efter en lååång vecka var det ändå ganska lätt att med tankar om fredag och helg släpa sig ur sängen imorse (trots varma och gosiga lakan som jag mer än gärna legat kvar i en stund till), och det visade sig bli en ganska bra dag ändå. Först en rätt så lugn skoldag (fick äran att spela gurka på musiken idag. kan säga att det är svårare än man tror.) och när jag kom hem väntade soffan direkt med lite grey's anatomy och godis.
Vid halv sex-tiden cyklade jag ner till träningen och var hemma igen runt halv nio, åt en bit pizza och ringde över Maria för lite kvällsmys, så vi kollade på film och åt marrängswiss och pratade om sommaren och beklagade oss över att så snygga killar (män?) som Tom Cruise inte borde finnas. Sedan skulle jag följa henne till spårvagnen, en kort promenad tänkte jag och drog på mig det första bästa jag kunde hitta i hallen - en lysande röd toppluva och en vinröd halsduk - men när spåvagnen kom rullandes var vi helt enkelt inte färdigpratade, så jag klev på med henne och åkte med hela vägen hem till henne. Sedan väntade hon med mig på att en spårvagn skulle komma och ta mig hem igen, och jag kan ju säga att jag kände mig halvt malplaserad när jag framåt tolv-tiden trängde in mig på vagnen i min matchande kombination av mössa och halsduk bland fredagsfint folk i tighta klänningar och lager på lager med smink...Men men, det var det värt! 
 
Imorgon hade jag tänkt ta mig en springrunda på morgonen (har till och med lagt fram träningskläderna på skrivbordet så att jag inte ska banga) och sedan städa huset för att tjäna lite extrapengar. Men nu är det dags att avsluta dagen som den startade, bland mina gosiga lakan plus lite musik i lurarna. Sleep tight!
 
 
 
Kommentarer
Postat av: FELICIA

ÅÅh tack finaa duu! :) :*

2013-02-02 @ 10:02:25
URL: http://felicia.forme.se
Postat av: sanna

men eira varför är alltid dina inlägg the perfect ones ? :(

2013-02-02 @ 14:39:33
URL: http://ssannagustafssons.blogg.se
Postat av: nina

myys!!

2013-02-02 @ 15:00:47
Postat av: sanna

nej eira din inlägg är så bäst ju! behövs ingen bild när du skriver så bra bitch kollar din blogg hela tiden med haha !

2013-02-02 @ 15:51:45
URL: http://ssannagustafssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0