Första gången som du ska falla ner i gråt, första gången som du ska tigga om förlåt

2013-02-04 @ 20:41:51
Har pluggat i nästan en och en halv timme, så tycker att jag är värd lite tv-tid nu! Ska gå ner och göra en smoothie (hehe drogen) och sedan sätta mig framför top model sverige, och efter det måste jag verkligen gå och lägga mig (haha sånt man alltid säger men som man aldrig gör...), har ingen sovmorgon att se fram emot precis och tränar till halv elva imorgon kväll så det lär behövas. Favvo-låten just nu↓
 
Kommentarer
Postat av: sanna

haha aa och fredrik förklarar och skiter i om folk fattar haha;P

2013-02-04 @ 21:13:26
URL: http://ssannagustafssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0