Ny favvo

2013-08-07 @ 13:52:21
 
Att kolla på tv-serier och äta choklad är faktiskt inte det enda jag gjort den senaste veckan haha, även om det kan tyckas så! Har hunnit träffa lite kompisar, städat, tränat (min gym-oskuld är tagen = träääningsvärk) och så sent som förrgår åkte jag ut till Amandas sommarstuga på Tjörn, vi nattbadade och satt uppe och pratade till halvfyra på natten innan det var dags att krypa ner i den skönaste sängen någonsin (eller så tyckte jag det för att jag var så trött...hur som helst var det typ himlen). Sedan åkte vi gummi-båt och badade på dagen innan jag var tvungen att åka hem för att jag skulle träna, vilket inte precis förbättrade träningsvärken..! 
Tidigare i helgen passade jag förresten på att spendera lite av min lön på att fylla på höstgarderoben (och jag som sa att jag inte skulle lägga det på kläder men jaa...), och hittade bland annat den fina tröjan ovan↑ inne på bikbok! Har aldrig riktigt gillat krage-modet förrän nu det senaste då det börjat synas lite överallt, måste säga att jag blivit småkär i allt från linnen till tjocktröjor som sträcker sig en bit upp på halsen, kommer nog bli några fler favoriter än denna i höst som får flytta in i min garderob! 
Kommentarer
Postat av: tilda

Du e såå snyyyggg, heelt amaziing!!!

2013-08-07 @ 20:32:12
URL: http://tildaholm.blogg.se
Postat av: Frida

Vilken gosig tröja!^^ Vill du göra ett länkbyte med mig förresten? (även om jag inte har så många läsare då men haah;))

2013-08-13 @ 20:10:47
URL: http://www.nattstad.se/fridamichelles

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0