Sovmorgon

2013-04-11 @ 11:52:36
 
Sovmorgon till halv ett? Inget man tackar nej till precis! Igår fick jag två träningspass i kroppen, på gympan körde vi fys varvat med boxning och fotarbete, och på kvällen tog jag en springrunda som faktiskt kändes bra (=inte lika jobbig som vanligt) och då slog jag ändå min förra tid. Dock känns det en del idag, men träningsvärk är faktiskt inte mig emot, och alltså det är så skönt att ha kommit igång med träningen igen - man blir mer taggad på allt faktikst! När jag kom hem och hade duschat kom Nina hit för lite fruktsallad och kvällsprat, "inte så länge" var det tänkt, men det slutade (som alltid när vi ska träffas "en liten stund") med att vi sa hejdå strax innan tolv.
Så nu imorse sov jag länge och tog mig sedan en lång-frukost med våfflor och lite bläddrande i Sofis mode, och nu gäller det att rota fram något ur garderoben helt okej att gå till skolan i (samma problem varje morgon). Bara två lektioner idag och imorgon är det fredag! Låter ganska bra i mina öron, hoppas ni får en bra torsdag!
Kommentarer
Postat av: tilda

ååh vad gott!! vad är det gula på våfflorna? haha:DD

2013-04-11 @ 15:39:44
URL: http://tildaholm.blogg.se
Postat av: Nina

Åhhhh gud vad gott det ser ut 😍😍😍

2013-04-11 @ 15:53:53
URL: http://nattstad.se/ninaaenger
Postat av: Anonym

Haha, jag hade slutat för länge sen innan du ens börjat :) Hade nämligen också två lektioner, dock mellan 8 och 11 :D

2013-04-11 @ 17:30:03
Postat av: Maria

glömde skriva att det var jag :) / MARREBARRE

2013-04-11 @ 17:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0