Sovmorgon och sockerabstinens

2013-04-18 @ 21:49:27
 
Hejhej!
Imorse hade vi sovmorgon till halv tio (så himla skönt, lever typ hela veckan för torsdagsmornarna), och då tänkte jag att det var ett ypperligt tillfälle att fixa mitt hår lite för en gång skull, så jag gick upp tjugo minuter tidigare (och ja, på morgonen är tjugo minuter typ som två timmar) för att platta och skruva och allt vad det var. Och när jag kommer ut genom dörren sedan så regnar det. Alltså sådan himla slöseri med tid att fixa håret när det regnar..! Gjorde allt för att täcka håret men som alltid letar det sig in några regndroppar och förstör. Men, känner ändå att jag har lärt mig något, blivit en lite mer rutinerad hårfixare om man säger så. 
Sedan var det skola som vanligt och när jag kom hem hade jag världens sockerabstinens (också som vanligt), så jag bestämde mig för att baka en kladdkaka, det var i alla fall sjukt värt (i jämförelse med att fixa håret i 20 minuter)!! Resten av eftermiddagen har jag kollat på new girl, pluggat, lyssnat på Håkan Hellströms nya skiva som kom ut igår (!!!), gått en promenad med kusinvitamin, och nu är det kladdkaka, te och fruktsallad som gäller. Sleep tight!
 
Kommentarer
Postat av: Tilda

Snygga bäään har duu!!!🌞🌞

2013-04-19 @ 12:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0