Smått och gott och nytt

2013-04-08 @ 22:24:00
 
Ååh har haft en så himla deg och bra dag idag! I skolan hade vi knappt några riktiga lektioner, bara läsning, film och gympa (som förövrigt var jätterolig för jag skrattade så himla mycket när vi skulle visa upp "vad vi lärt oss inom redskapsgymnastik"), och efter skolan drog jag in en sväng till stan med Sanna och Tilda. Köpte inte så mycket då jag håller igen för att kunna köpa min skinnjacka, men har fingrat på läppstiftet ovan så många gånger inne på ginatricot nu så jag kände att det kunde jag unna mig! Billigt var det också, kostade endast 59:-. 
Nu ska jag göra mig iordning inför bästa stunden på dagen, när man får krypa ner i sängen med musik och kolla bloggar på mobilen innan det är dags att sova. Godnatt vänner!
Kommentarer
Postat av: Tilda

Snyggt👌👌

2013-04-09 @ 11:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0