Slut på lovet

2013-04-07 @ 22:49:25
 
Som rubriken lyder så är lovet slut och i veckan väntas skola som vanligt igen, otagg kan man vara..! Tänkte slänga upp lite bilder från mobilen, lite vad jag gjort under lovet och sådär, men när jag kollade runt hittade jag nästan bara matbilder, haha alltså, så himla typiskt mig att bara fota massa mat...men förutom allt gott jag har ätit då, så har jag ju också firat påsk, varit på bio, gått på promenader, tränat, hängt på stan, läst lite tidningar och umgåtts med alla mina fina vänner (låg och tänkte på det igår kväll, hur himla bra vänner jag har, ni är verkligen bästo så ni vet)!
Annars har jag inte så mycket mer att säga, kan tipsa om mini-pizzorna jag gjorde till mig själv igår förresten, vääldigt enkla och perfekt om man måste laga mat men inte orkar hehe (som jag igår då, alltså): Sätt ugnen på 150° C. Ta fullkorn-tortillas, bred på pesto, skär upp tomater och lägg till sist på några mozarellaskivor (vanlig riven ost går också bra, men mozarella är enligt mig såå mycket godare). In i ugnen i ca 8-10 minuter och viola! Verkligen superenkelt men supergott.
Aja, nu måste jag sova, imorgon blir det till att gå upp 7.00 igen..godnatt!
 
Kommentarer
Postat av: Nina

Min hand är så jävla snabb va 😎😎 haha jk men asså bästa lovet fifan att skolan ska börja igen :(((

2013-04-07 @ 23:15:39
URL: http://nattstad.se/ninaaenger
Postat av: Ebba

Dom piazzorna asså, de ser mästerliga ut

2013-04-08 @ 17:52:11
Postat av: Lena

Har noterat recept på pizza.

2013-04-08 @ 22:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0