Operation skinnjacka

2013-04-02 @ 23:44:25

Hejhej!
Om ni undrar om jag lever så är svaret ja (även om jag är så trött så det nästan inte går), och om ni undrar vart jag tillbringat påskhelgen kan jag svara med familjen, hos mormor, där teckningen inte är något vidare. Hade tänkt blogga på tåget på vägen upp, men blev så åksjuk så det funkade inte alls. Alltså den enkla anledningen till varför jag inte hört av mig!
Det har i alla fall varit en bra (och god) påsk med mycket sol, det märks att våren är på väg och det gillar vi!
Kom hem igår kväll, och idag var jag på stan med Maria. Och då blev jag kär. I en skinnjacka. Som var vit. Och som jag inte har råd med. Därav rubriken: imorgon inleds "operation skinnjacka" som jag valt att kalla det, jag ska under lovet försöka samla ihop pengar till denna jacka med egna krafter, typ genom att hjälpa till att städa och rensa skåp och måla och panta burkar osv osv. En annan sak som händer imorgon är att jag ska försöka mig på en springtur för första gången på nästan två månader (om ryggen tillåter), och antagligen kommer jag dö av överansträngning och syrebrist men då må så vara. NU ska jag sova, som sagt så trött att ögonen knappt orkar vara öppna, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hur gick det att springa? Själv sprang jag i skatås när du smsade mig :D

2013-04-03 @ 18:28:14
URL: http://mittlivochminasikter.blogg.se
Postat av: Ann-Christine

Bloglovin byte? :)

2013-04-04 @ 16:33:00
URL: http://annchristineagrens.blogg.se
Postat av: Nina

Det är värt le mödaaa!! Asbra att vi kan börja springa igen, tagga åttan om några veckor dååe?

2013-04-04 @ 19:39:17
URL: http://eniena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0