Monday

2013-04-29 @ 18:38:52
 
The typical måndagsmellanmål haha ↑
 
Hade nationella i engelska imorse, vet inte hur det gick men whateverrr känner jag för vi har nya nationella prov hela tiden så vet knappt själv vad jag gör... Fick i alla fall tillbaka våra nationella i so och jag blev nööjd med resultatet så det var kul! Annars idag då, har bara velat sova hela dagen haha, har varit så himla trött verkligen. När jag kom hem från skolan bytte jag om till mjukis och lade mig på soffan direkt (efter att jag gjort iordning mellanmål då, men det är ju nästan givet för mig hehe) framför family guy. Sedan har jag varit ute på en liten promenad, pluggat och strax ska jag och Mathilda dra hem Linus en stund, vill dock inte komma hem försent, som sagt - trööött. Aja, imorgon är det tisdag och då är det Valborg som gäller, hejsvejs tills dess!
Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är sjukt kung på mellanmål eira. Slår mig med häpnad varje gång!! Gott ser det ut iaf om du inte fattade att jag tyckte dee

2013-04-29 @ 21:47:52
Postat av: Tilda

Assåå ååh vad gottttt!!!

2013-04-30 @ 10:36:10
Postat av: Nina

Dör på dina mellanmål, fattar inte hur du orkar verkligen!! Så sjukt gott

2013-04-30 @ 13:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0