Miss atomic bomb

2013-04-04 @ 20:10:23
 
Måste börja med att säga att aprilvädret levererar! Det har varit sol flera dagar i rad nu och idag har jag tillbringat mestadel av tiden utomhus i form av promenader och balkonghäng. Hängde ut mina lakan på vädring och märkte då hur varmt det var ute, så de fick agera vindskydd och så tog jag med mig lite kuddar och filtar ut och satte mig på balkongen i mitt lilla fort haha! Skulle dock satsat på lite solkräm för när jag kom in var jag gaanska så bränd i ansiktet, och även om jag tackar och bockar för att få lite färg skulle jag föredra att inte se ut som en tomat...jaja, skönt var det i alla fall!
Nu ikväll ska vi ha reunion, jag och mina favvo-babes (känner mig som jonas hallberg varje gång jag använder ordet "babe" haha, men det är ju ett så bra ord) , för vi har inte setts allihopa på hela lovet, så himla skönt att ha en myskväll med bara dem och kunna vara osminkad och sitta i mjukis, bästifesti! Hoppas ni njuter av lovet lika mycket som jag friendsss
Kommentarer
Postat av: Nina

Hahaha Jonas 😂😂 jäättebra kväll var det!

2013-04-05 @ 09:52:36
URL: http://nattstad.se/ninaaenger
Postat av: tilda

myys var det! :) awesome inspooo (Y)

2013-04-06 @ 16:19:06
URL: http://tildaholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0