Lördag 6e april

2013-04-06 @ 15:36:04
Hejhej!
Tar en paus i städandet här hemma (alltså finns det något tråkigare?) för att spendera lite kvalitetstid med min dator... Känner lite ångest för att lovet försvann så himla fort, nu är det redan lördag och imorgon är det söndag och sedan är det måndag och alltså nej jag vill inte börja skolan igen. Men jag känner ändå att de kommande veckorna kommer bli helt ok↓ så jag får väl lov att hålla ut! Nu ska jag fortsätta städa (vad gör man inte för att få sin dröm-skinnjacka liksom?) och ikväll kommer jag väl antagligen träffa kompisar som jag gjort alla andra kvällar den här veckan hehe..! Hejsvejs
 
Kommentarer
Postat av: tilda

love your blog eiraaaa!!

2013-04-06 @ 23:57:16
URL: http://tildaholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0