Kaos, besvikelse och skratt

2013-04-27 @ 22:48:00
Alltså den här resan...vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta, haha alltså det har bara varit så himla kaos och jag vet inte vad...! Har dragit detta för många av mina vänner många gånger nu, så för att göra en lång historia kort så blev vi lurade angående biljetterna och vi fick inte se vårt älskade Coldplay. Det första vi gjorde när vi fick reda på det var att lägga oss på några stora trä-bänk-saker utanför arenan och skratta (fast vi egentligen bara ville gråta) för att det är så typiskt att det ska hända oss, när vi äääntligen hade fått åka iväg själva och lagt massa pengar på detta och fixat allt och blablablaa, så det sög verkligen. Sedan grät jag av besvikelse och det var bajs, och dagen efter när vi hade 6 timmar att lägga på shopping i stan innan tåget gick hemåt igen, så var det någon dansk helgdag så självklart var inte en enda butik (förutom en skoaffär med jättefula skor & en turistshop) öppen. 
Men även om det blev så här, så har jag ändå haft en sjukt bra (när man åker med sin bästa vän är det liksom svårt att få allt att gå åt helvete, även om vi var nära) resa för vi har skrattat så himla mycket och ja, förstå gången ska väl ändå aldrig vara bra? Haha, den här historien kommer säkert dras många gånger i framtiden....
Kommentarer
Postat av: Nina

HAHAHAHAHAHA jag orkar inteeee ooossss hahahahaaa så himla lol.. Men är glad att jag åkte med dig för det blev ju bra ändå och vi har skrattat så sjukt mycket! Hahaha står och skrattar helt random här nu för detta är så lol och så kaosat och guud..

Svar: Hahahaha alltså jag vet så himla sjukt och lol och allt men vi har ju alltid the little sneaky man med oss hahahahah orkar inteee XD
eiralinnea.blogg.se

2013-04-27 @ 23:05:08
URL: http://nattstad.se/ninaaenger
Postat av: frida

men va nej fick inte inte se dem??? åh vad trist :(((

2013-04-27 @ 23:56:03
URL: http://svartkostym.devote.se
Postat av: Tilda

Ååh så himla synd!!:(

2013-04-28 @ 11:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0