Guldhelg

2013-04-22 @ 14:32:53
 
Den här helgen har varit så himla bra, alltså verkligen den bästa på länge! För det första fick jag ju träffa Håkan Hellström (dröööömmen) och resten av fredagkvällen tillbringades i kyrkan där alla vi som varit på Bengans var i extas haha, och jag har nog aldrig delat ut så många glädjekramar! Sedan tidigt lördag morgon tog jag och mamma tåget upp till Stockholm för att stanna till söndag eftermiddag, så mysigt, det är verkligen guld värt att få ett avbrott från vardagen och spendera lite mamma-dotter tid ♥ Vi var på Göta Lejon och såg Jesus Christ Superstar med Ola Salo, kollade på fotoutställningar på fotografiska, åt god mat (hotellfrukosten där vi bodde alltså...!!), strosade runt på Östermalm, Söder, i Gamla stan och njöt av vädret som bjöd på sol och blå himmel! När jag kom hem gjorde jag iordning lite glass och mötte upp Nina för en kvällspromenad och kvällsprat. Ett bra slut på en bra helg helt enkelt, hoppas ni haft det minst lika bra friendss!
Kommentarer
Postat av: tilda

åååh vad mysigt!!

2013-04-22 @ 21:53:03
URL: http://tildaholm.blogg.se
Postat av: tilda

sv:JAa meeed!! den roda kommer från vs och den orangea kommer från något märke och kostar typ 2000 hahaha:DD

2013-04-23 @ 21:17:47
URL: http://tildaholm.blogg.se
Postat av: Nina

Verriverri najso helg 😍😍😍 och gud vad fina bildeer!!

2013-04-23 @ 21:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0