16 april

2013-04-16 @ 22:06:00
 
Jag och mina camroid-bilder alltså...jaja, ville mest bara visa för er den tråkiga bok jag läser - "den allvarsamma leken". På måndag ska vi ha läst ut den och jag har läst 100 sidor av 314, så det känns lagom pepp (varav minen på bilden alltså), och dessutom somnar jag typ varje gång jag försöker läsa den för den är skriven år 1907 och det säger väl allt?
Haha nej okej, nog med den negativa inställningen för jag har faktiskt haft en jättebra dag idag! Först hade vi nationella i so på förmiddagen (jag kände bara att det får gå som det går) och på lunchen gick jag och mina friendos och köpte thaimat för det tyckte vi att vi var värda. Efter skolan åt jag mellanmål och åkte sedan in till kyrkan för lite konfa-hjälpledar-time, men av de tre timmarna jag var där tillbringades två av dem i kopiator-rummet med Maria (jag är ingen vidare bra hjälpledare som ni kanske förstår) där vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord och skrattade massor, och sen gick vi ner och åt överbliven glass ur frysen. När jag kom hem åt jag pizza och hade tänkt plugga franska men det gick inte (vad har hänt med min pluggdisciplin?!) och det slutade med att jag låg och kollade bloggar istället.
Nu ska jag borsta tänderna och försöka läsa lite ur min JÄTTEroliga bok innan jag somnar, imorgon väntar ännu ett nationellt prov...Godnatt!
Kommentarer
Postat av: Nina

Hahah alltså åhh du är så söt!!
Ja svenskan kan gå och skjuta sig, en vecka, vad va det liksom?!

2013-04-16 @ 22:43:45
Postat av: tilda

sööööt!! hatar alla läxorna :D:DD:D:D:D:DDDDDD

2013-04-17 @ 18:12:41
URL: http://tildaholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0