Q/A - Bättre sent än aldrig

2012-09-04 @ 15:53:54
Dina tre favoritplagg i garderoben?
Svar: Just nu skulle jag nog säga mina svarta dr denim-jeans, min gråa v-ringade stickade tröja och min spetsbandeau!
 
I ett inlägg för ganska länge sedan, sa du att du skulle göra ditt livs viktigaste beslut eller något sånt, kan du berätta va det va? :) Älskar din blogg!!!!!!
Svar: Hehe kommer inte riktigt ihåg vad det var, men kanske var det om jag skulle sluta i fotbollen eller inte? Nu efteråt kanske det låter jättelöjligt, men då hade jag världens beslutsångest, har ju spelat fotboll i nästan tio år av mitt liv, så det var jobbigt när jag skulle bestämma mig. Men nu känns det jätteskönt att jag slutade, det var rätt beslut helt enkelt! Och taack så mycket, du är också jättebra kan jag lova!
 
Chips/godis? Svar: Sanna detta var inte snällt...hur väljer man mellan livets största njutningar liksom?? Måste nog ändå säga godis...
Favorit- film, bok, låt? Svar: Ååh det finns så många bra filmer, böcker och låtar! Men det blir nog ändå Vampire Hunter som bästa film, Vampire Academy som bästa bok(serie) och bästa låten är nog Nu kan du få mig så lätt med Håkan Hellström.
Sämsta köpet? Svar: Ett jättefult lila linne som jag köpte på bikbok förra året och som jag har använt en gång..
Sämsta vanan? Svar: Bita på naglarna..den vanan suger verkligen.
 
 
Bästa pepplåten när du är ute och springer/tränar? Svar: Tyyp alla Swedish house maffias låtar!
Vilka färger kommer du klä dig i i höst? Svar: Ååh vad svårt..antagligen mycket vitt, svart och grått tråkig som jag är..
Något köp du ångrar? Svar: Det där fula linnet..
Godaste målet under dagen? Svar: Frukost eller mellanmål! Så himla amazing vad gott det är.
Favorittimmen på veckan? Svar: Hehe så tråkigt, men känslan när man kommer hem från skolan på fredagen och vet att man har heela helgen framför sig är ganska oslagbar..
Favoritserie (förutom OC och desperate housewives Hehe)? Svar: You just named them! Haha nej men förutom dem har jag kärat ner mig lite Pretty Little Liars (till din förtjusning Nina) på sistonde, och annars är mina favoriter nog Vampire Diaries och Family Guy!
 
Favoritämne? Bästa resan du gjort? Favorit outfit?
 
Svar: I skolan? I så fall blir det nog engelska, SO och slöjd. Har gjort många bra resor, men om jag måste välja en blir det när vi var i London med hela familjen. Enkelt och bekvämt, typ jeans, en stickad tröja och boots!
 
Om du var tvungen och välja ett nytt namn vad skulle det vara? Svar: Vet inte riktigt faktiskt...lätt att säga att man inte är nöjd med sitt namn, men sedan inte ha en aning om vad man skulle vilja heta!
Sommar/vinter? Svar: Sommar!
Höst/vår? Svar: Höst alla gånger!
Läsk/glass? Svar: Glass hehe..
Om du fick välja en kändis, en maträtt, ett djur och en möbel och ta med dig till en öde ö vad skulle du välja då? 
Jätte mobbade/random frågar haha <3 älskar din blogg! Svar: Skulle nog välja Paul Wesley så att han kunde värma mig lite med sina otroligt snygga armar, maträtt skulle bli thaimat - kycklingspett med jordnötsås - djur skulle vara en stor gossig hund och möbel skulle vara en jättestor säng! Haha nej verkligen inte! Tack så mycket, vad gullig du är!
 
Ditt bästa minne? Svar: Ååh, har för många bra alltså! Men när du tildisen, jag och nina var på mitt land (för ni är alltid så mysiga), eller när jag var på Gotland med familjen förra året, eller när vi var på Burger King med laget och jag & mathilda tävlade om vem som kunde få in mest dricka i sugröret och det slutade med att jag spillde fanta exotic över hela mig och vi skrattade hur mycket som helst, eller när jag och nina kollade på vampire diaries tillsammans för allra första gången, eller när jag var på Håkan Hellström första gången...Kan rabbla upp hur många som helst!
Din favorit blogg? Svar: Har kommit ifrån det där med att läsa bloggar lite, de enda bloggar jag just nu följer slaviskt är min systers och mina kompisars bloggar faktiskt..(Länkar nedan↓)
Favoritsyssla? Svar: Om det regnar älskar jag att ligga inne och kolla på någon bra tv-serie, eller kanske baka något jättejättegott!
Vad kommer du heta på insta (haha)? Svar: Typ något tråkigt som 'eiralinnea'...kommer inte på något roligare faktiskt..!
Favvo affär? Svar: Ginatricot måste det nog bli ändå..även om vissa kläder är groteska!
 
Vilken är din favorit film? Svar: ↑
Dina tre favorit låtar? Svar: Gaah, finns så himla mycket bra musik så att det är jobbigt..men just nu är det nog Nu kan du få mig så lätt med Håkan Hellström, Land of hope and dreams med Bruce Springsteen och hela Kents senaste album!
Julafton/födelsedag? Svar: Julafton, lätt!
 
Favorit outfit av dina kläder? Svar: Svarta jeans, dr martens, en vitt linne med dragkedja fram och min stickade grå tröja.
Bästa serien? Svar: Om jag måste välja en..så går det inte. OC och Desperate Housewives får dela på förstaplatsen!
Om du fick välja en tv kanal som var den ända du skulle få titta på, vilken skulle det vara? Svar: Tror det skulle bli TV6 i så fall...(nyheter får man se i tidningen istället!)
Bästa presenten du någonsin fått? Svar: Oooj vilken svår en, men nog mina urbanears för dom är bääst!
Morgonmänniska/kvällsmänniska? Svar: Alltså jag är nog båda, men i så fall kvällsmänniska.
Kan du länka all bloggar du läser? Svar: Yesbox, här kommer dem:
 
Photobyninaa
Tildaholm
Agnesjorunn
Eendelavmig
Klarasss
Klaracw
Linneafredriksson
500waysofmoi
Coffeeworld
Tinkerbella
Saralinneea
Victoriatornegren
Hedvighedvig
Kommentarer
Postat av: Pernilla

Nu måste man ju bara veta vilken din grå tröja är ju..!

Svar: Denna http://www.ginatricot.com/cse/kollektion/trojor-cardigans/ccollection-csweaters-p1.html#product_150754 fast grå! såå mysig :3
eiralinnea.blogg.se

2012-09-04 @ 16:41:50
Postat av: sanna

dendära eendelavmig den verkar ju bra;)

2012-09-04 @ 18:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0