I höst vill jag..

2012-09-13 @ 18:52:00
 
..framkalla massor med bilder att sätta upp på väggen och sätta in i mitt kära fotoalbum som jag sitter och pysslar med lite varje dag.
 


..dricka mängder med te och äta massor av mysiga frukostar.
 


..läsa massor av fina, gamla böcker innehållandes stora klänningar och perfekta gentlemän. Ååh alltså, böcker är det bästa!
 


..gå klädd i stora stickade tröjor.
 


..lära mig att spela gitarr. på riktigt denna gången.
 


..gå långa promenader tidigt tidigt på morgonen när solen håller på att gå upp, träden skimrar i tusen olika nyanser och dimman fortfarande ligger på vattnet. ååh, det finaste verkligen.
 


..baka cupcakes en hel dag och dekorera med topping och fint strössel i olika färger, så himlans gott det där alltså.
 


..ha många pluggfikor inne i vasastan innan konfan på tisdagarna - en varm mochalatte när vinden viner utanför är ju det bästa. har en känsla av att jag kommer slösa en del pengar på det nu i höst..
 


..ligga inne bland filtar och duntäcken och kuddar och kolla på tv-serier medans regnet smattrar mot fönstret.
 


..gå på bio tusen gånger om och se alla de där filmerna jag vill se.
 


..flytta upp på vinden och göra det till mitt sovrum. måla och inreda tills sent in på natten, fynda fina grejer på loppis och marknader och bara göra rummet där helt perfekt. ååhå alltså, vill det så himlans mycket!
 
Kommentarer
Postat av: nina

inte okej hur sjukt höstpeppad jag blev nu!!!!!!!! vi måste baka cupcakes någon gång! Och åka till ikea och skriva långa listor om hur vi vill ha våra rum! Och gå 8:an en dimmig morgon! och ligga under täcket och kolla pll en hel dag! åååååååååååååååh!!!!

2012-09-13 @ 21:10:36
URL: http://eniena.blogg.se
Postat av: fotonich

Så mysig lista!

2012-09-13 @ 22:42:24
URL: http://fotonich.blogg.se
Postat av: tilda

ååååh så maosigt med hööst!!!!

2012-09-15 @ 14:13:52
URL: http://tildaholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0