Det finns mitt i skogen en oväntad glänta, som bara kan hittas av den som gått vilse

2012-09-30 @ 20:55:00
Hejhej alla fina människor out there! 
Jag har lovat mig själv att inte bli en av dem som överger systemkameran helt och bara lägger upp iphonebilder på bloggen (tycker det har blivit alldeles för många sådana i bloggvärlden), men eftersom att jag bara haft min nya telefon i två veckor kanske det är okej med ett undantag..? Tänkte bara visa lite vad jag har gjort de två senaste veckorna!
 
 
Har sovit över med bästis och ätit massor av godis.
 
 
Har skaffat mig nya favoritmellanmål, till exempel ostamackor med tomat, muums!
 
 
Har gått på stan med älsklingstova och bland annat köpt en jättegosig mössa (passar inte i nåågra mössor så blev typ överlycklig när jag hittade den inne på ginatricot) och ätit bästa thaimaten.
 
 
Haft myskvällar med tända ljus, och så har jag bakat chokladrutorn (tack för receptet Lena!) och tagit med till kyrkan (insåg nu att jag äter väldigt mycket, men...mat är livet!). 
 
 
Varit på bokmässan och fått med mig några visdomsord hem + världens finaste bok. Ååh, dör lite alltså.
 
Nu ska jag krypa ner i sängen med lite äppelpaj och en kopp te och slå på någon fin film, har velat göra det hela veckan. Tagga en ny skolvecka ska man göra också, wohoo!! Nej men seriöst nu så går helgerna alldeles för fort, förstår inte var de tar vägen (?!) och veckorna går för himlans segt..bara att hålla ut till höstlovet helt enkelt. Godnatt! 
Kommentarer
Postat av: tilda

myyysiigt!! åååh vad sugen jag blev på godis nu!! haha :DD

2012-10-01 @ 22:27:16
URL: http://tildaholm.blogg.se
Postat av: nina

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey heeey baby

2012-10-05 @ 17:59:38
URL: http://eniena.blogg.se
Postat av: Lena

De ser riktigt fina ut. Bra bakat!

2012-10-10 @ 21:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0