13 November

2012-11-13 @ 10:08:57
Jeans: dr denim, tröja: weekday, skor: dr martens, mössa & halsband: bikbok.
 
Tjena mittbena! Veckorna bara rullar förbi, höstlovet försvann lika fort som det kom och nu är det vanliga igång igen: träningar, plugg, mat och sömn. Ungefär ser väl mina veckor ut just nu. Men idag är jag glad ändå, för jag, klara, ebba, nina, tilda och mathilda ska gå på twinight!!! (Så tänker ni säkert "lol tiwlight" men........det är värt.)  De två sista filmerna i rad med start 21.15, och vi ska ladda upp med läsk och godis och annat som gör att man lägger på sig lite (one does not simpely say no to candy on a tuesday) för att hålla oss vakna. Och så fyller mina kära mor år idag också! Uppvaktade henne helt själv imorse för att ingen annan var hemma, och jag hade bakat fudge som inte var god för den smakade bara socker...men hon blev glad ändå! 
Just nu sitter jag i skolan och "övar på franskan". Ha det fint och bra och må bra så ska jag försöka höra av mig snart igen - ingen mer två-veckor-mellan-inläggen-bloggning. Hoppas jag.
Kommentarer
Postat av: nina

TAAGGGGAAAAAAAAAAAA osv

haha men ääntligen ett inlägg<3333 gillar din texter bästoo

2012-11-13 @ 10:12:21
URL: http://eniena.blogg.se
Postat av: tilda

ååh it was soo good!!<33333
Snyygggt collagee!:D

2012-11-14 @ 15:29:02
URL: http://tildaholm.blogg.se
Postat av: matina

Åh vad snyggt!!

2012-11-17 @ 01:40:07
URL: http://aboutmatina.blogg.se
Postat av: Lena

Julklapp?

2012-11-20 @ 20:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0