New

2012-07-16 @ 20:25:02
 
Inatt kom bästa Nina hem (wohoooo!!) från Kroatien efter 2 veckors sol och bad, så dagen tillbringades med henne och Tilda på stan. Fika på Le petit Café och rännandes in och ut ur affärer har resulterat i att jag just nu ligger ganska slutkörd på sängen och äter godis (har börjat misstänka att min familj och mina vänner försöker göra mig tjock - fick massa toblerone av min syster på födelsedagen och nu choklad och godis av nina från kroatien. inte för att jag klagar..). 
I vilket fall så lämnade jag tillbaka mina shorts och fick istället med mig en gosig, vit, V-ringad kofta från gina. Perfekt till shorts och bruna ben!
Kommentarer
Postat av: tilda

så perfekt!!

2012-07-17 @ 11:41:45
URL: http://tildaholm.blogg.se
Postat av: nina - photobyninaa

så snygg va den!! haha du är så go min vän! men bara så du vet ligger jag också i sängen och käkar godis typ hela tiden, så vi tjockar oss så bra tillsammans ;)

2012-07-17 @ 16:01:22
URL: http://photobyninaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0