olyckan i stockholm

2012-01-31 @ 23:03:56

gammal bild

tjena mittbena!
ska jag ta och berätta lite om min stockholmsresa? vi gick runt på stan, hade musik-café, sjöng, umgicks med massor av goa människor osv. resan var bäst helt enkelt. förutom en händelse som blev lite jobbig.
kortfattat: vi var på väg hem från stockholm centrum med vår buss och åkte in i en tunnel, där alla bilar verkade stå stilla lite alltför länge. sedan ser vi hur rök börjar sprida sig i hela tunneln, och markus hör på nyheterna att alla ska utrymma tunneln för att en bil står och brinner. efter en stund kommer även personal som säger att vi måste utrymma tunneln så fort vi kan. alla får lite smått panik och skyndar sig ut ur bussen och in i den fruktansvärt illaluktande röken och börjar gå mot nödutgången, och genom den kommer vi sedan in i nästa tunnel och ut. brandkåren och polisen kommer nästan direkt och ingen kom till skada som tur var! det låter kanske inte alls hemskt, och just då var väl mest spännande, men på kvällen var de flesta i chock och det var riktigt jobbigt. trots det var resan såå rolig och man kom verkligen närmre alla! jag älskar min konfirmationsgrupp♥
Kommentarer
Postat av: tilda

it was scary!! Läängtar till konfan på tisdag! :D

2012-02-01 @ 15:30:46
URL: http://tildaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0