Q/A

2012-01-08 @ 21:34:39


Svar;
När jag redigerar mina bilder gör jag det verkligen enkelt för mig. Jag använder mig av picnik.com där redigeringarna redan är klara att användas! just på denna bilden använde jag mig av en "effekt" som heter CinemaScope, och sedan drog jag ner färgen till ca 50%. Redigeringen passar inte till alla bilder, så man får testa sig fram en del för att få fram det resultat man vill ha, men det är grymt enkelt ändå hehe..! hoppas du fick svar på din fråga, kram!

Jag brukar inte svara på kommentarer i mina inlägg längre, för det är mycket lättare att svara i kommentarsrutan (till er som inte har bloggar förstås), så detta var endast ett undantag! Kom ihåg det nu, alla ni som säger att jag "aldrig svarar på frågor" osv, att hålla utkik i inläggets kommentarsfält om ni vill ha svar!
Kommentarer
Postat av: ellen ♥

svar: Oh tack!! de kostade 589:- har jag för mig:) kram!

2012-01-08 @ 22:33:07
URL: http://ellenmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0