mina nya pjucks

2012-01-26 @ 23:20:31


har gått runt i 2hand affärer så länge detta året utan att hitta några vinterskor jag velat ha, och jag har aldrig riktigt behövt några heller för den delen. men nu kom ju vintern till slut, och något måste man ju ha på fötterna! 100:- fick jag ge för dessa kängor inne på emmaus idag, fynd fynd fynd. de är väl inte århundradets snyggaste, men de heter duga! jag har ju lite förkärlek till slitna, rejäla, klumpiga kängor med tjock sula, och dessa sitter som gjutna! vad mer kan man begära? tack gode gud för begagnat.
Kommentarer
Postat av: tilda

Det ÄR århundradets snyggaste skulle jag säga!!

2012-01-30 @ 19:44:21
URL: http://tildaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0