bilder från jul/nyår

2012-01-02 @ 12:01:32

@instagram

min nyårsafton var rrriktigt bra! jag firade med tilda och sanna, raketer, tomtebloss, god middag, chokladmousse, creme brulee, pommac, finkläder och massor med godis. life is good! känner mig iaf riktigt taggad inför 2012, året ska toppa 2011 med hästlängder, och jag känner på mig att det kommer bli grymt! här kommer det klassiska "listan" så läs om ni orkar, annars, HA ETT BÄST 2012!

Har 2011 varit bra?
ja, senaste halvåret har varit riktigt bra iaf.


Höll du några av dina nyårs löften?

jag tror inte ens jag hade några förra året..


Tror du 2012 kommer bli lika bra?
BÄTTRE!

Har du förlorat någon kompis detta år?

inte direkt.


Vad spenderade du mest pengar på?

kläder.

Finns det någonting du ångrar med 2011?

ja det tror jag.


Blev du kär i år?

nja..


De bästa nya människorna du träffade?

Elin!!!


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
antagligen massa saker haha..

Dog någon som stod dig nära?

Nej.


Vilka länder besökte du?
Frankrike, Danmark 3x

Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Tror inte det.

Vad var din största framgång 2011?

ingen aning!

 

Största misstaget?

Vet inte.


Har du varit sjuk eller skadat dig?

Har stukat foten och varit fökyld (feber, ont i halsen, snorig) typ 10000 gånger detta året men annars nej..


Gjorde någonting dig riktigt glad?

massor av små fina grejer!


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och.

Hur tillbringade du julen?
Hemma hos oss med släkten från mammas sida!

Favoritprogram på TV?

The Vampire Diaries.


Favorit serie?

Samma↑


Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hatar är väl att ta i..

Bästa boken du läste i år?
Vampire Academy (hela serien) är så sjukt bra!

Något du önskade dig och fick?
julklapp? typ ganska mycket.


Något du önskade dig men inte fick?
Jadå.


Årets bästa film?
??????????????? har sett för många bra filmer..


Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Var med familjen, åt räkmacka på heaven 23, gick på liseberg och träffade tilda, hilma och tova har jag för mig!


Finns det någonting som skulle ha gjort ditt år ännu bättre?
Ja, absolut!


Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Har väl ingen speciell stil men ah..


Vad fick dig att må bra?

mina underbara vänner som finns där no matter what!
Kommentarer
Postat av: tilda

god nydd åååo!!

2012-01-03 @ 20:21:03
URL: http://tildaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0