årets första

2012-02-07 @ 22:26:54


igår efter skolan satte sig jag, nina och tilda på sunes och tog en fika + pluggade religion, och jag åt Årets Första Semla! ååh, semlor är verkligen livet. så himlahimla gott. och inte nog med att jag åt den första semlan. idag på konfirmationen åt jag även den andra och den tredje semlan! jag kan äta hur många som helst verkligen (okej inte HUR många som helst..) men det är verkligen underbart. okej, nu ska jag sluta tjata om semlor och gå och lägga mig. godnatt!
Kommentarer
Postat av: tilda

semlor is the shiiit!!

2012-02-08 @ 17:47:27
URL: http://tildaholm.blogg.se/
Postat av: nathalie.

sv: haha, creepersen kostade 799 spänn och visst är dom sköna! :)

åh åh åh, jag vet! the vampire diaries är så, så bra. har du tittat på the secret circle någon gång förresten? :)



och ja, olyckligtvis är det ju så. man blir ju så otroligt frustrerad då!

2012-02-08 @ 19:39:39
URL: http://conscious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0