Trött men glad

2012-12-16 @ 22:48:04
 
Ååh, är så himla trött men har haft en superhelg! I fredags träffade jag min fina vänner klara, ebba, nina och linnéa, vi gjorde iordning te och kakor och vindruvor och så satt vi bara och snackade om massa viktigt tills sent in på kvällen, och när jag var tvungen att komma hem fortsatte vi via telefonerna, sms-talk i typ en timme. Somnade vid två men vaknade redan halv tio på lördag morgon, en dag på stan med nina och maria var inplanerad. Mötte dem i stan strax efter tolv, så gick vi och kikade i affärer och tog en två timmar lång fika, och jag fick till och med handlat lite julklappar! På kvällen beställde vi pizza och låg framför tv:n och degade, åkte hem vid elva och somnade strax efter det. 
Idag var det inte lika fullt upp, jag och mamma gick och köpte gran och sedan bakade (läs: köpte och dekorerade) jag ett pepparkakshus med mathilda, blev nog det fulaste jag sett haha, men det gör inget för det var mysigt ändå! Julkänslorna börjar infinna sig trots att snön håller på att smälta, och då går det ju inte att vara annat än glad! Nu ska jag varva ner med lite honungsvatten och sedan sova, imorgon väntar simning (om hostan tillåter) och kanske lite mer julklappsshopping. Godnatt!
Kommentarer
Postat av: nina

attans vad du är snygg!!

2012-12-17 @ 16:32:19
URL: http://ninaaenger.blogg.se/
Postat av: tilda

goosh så snyygggg!

2012-12-17 @ 18:48:51
URL: http://tildaholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0