DIY

2012-12-13 @ 18:12:41
 
Har varit hemma hela dagen idag på grund av min hosta som aldrig vill försvinna, ringde till vårdcentralen och det ända som hjälper är tydligen att vila och inte utöva några fysiskt ansträngande aktiviteter..Så har mest legat hemma och kollat på tv och druckit ljummet te (tydligen ska det hjälpa mot hostan), inga större ansträngningar alltså.
Men när jag satt och kollade runt efter nyårsklänningar blev jag så himla sugen på en fodralkjol, så jag letade fram ett gammalt sammetsplagg här hemma och tog fram symaskinen, och efter många om och men fick jag fram en någorlunda kjol! Min symaskin krånglar så himla mycket i början, innan den kommit igång, så vissa sömmar blev ju totalt misslyckade...men är ändå nöjd, och det är inte alls svårt att göra en egen! Passar fint till både vardags och fest, beroende på hur man matchar den. 
Nu ska jag sätta på det allra sista desperate housewives-avsnittet (ååh att det är över alltså!! så himla sorgligt...) och försöka gå och lägga mig tidigt ikväll! 
 
Kommentarer
Postat av: Ebba

Är det den på bilden? Fy vad duktig du är!!

2012-12-13 @ 18:27:56
Postat av: Nina

Fiint!!

2012-12-13 @ 21:17:30
URL: http://eniena.blogg.se
Postat av: tilda

snyyygt asså!!:)

2012-12-16 @ 22:30:31
URL: http://tildaholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0