I would believe in him if I could, but now I'm stuck in between and I don't know wich way to go.

2012-04-25 @ 19:00:45

 

(bild 2 lånade jag från den här underbara tjejen)

 

Hopptjolahej!

Just nu sitter jag här och pausar lite från allt franska-pluggande, prov nästa vecka..ohyeah. Funderar på att ta fram gitarren lite, hade varit så himla bra om jag kunde lära mig lite nya fina låtar (även fast jag är sååå dålig på gitarr, fick D i musik..hallå liksom? fast det är ju så kul att spela). Fasar också lite för att Ebba ska ringa och dra med mig ut på en 8 km lång springtur. BLÄÄÄÄ orkar inte det idag!
Förresten är jag så himla glad för det ska bli 22 grader och en STOR sol på måndag såg jag i tidningen. Hoppas, hoppas, hoppas! Now: back to study.
Kommentarer
Postat av: moa

nej men! såg detta nu, vad roligt! fin blogg eira! kram

2012-05-01 @ 19:36:56
URL: http://500waysofmoi.blogspot.com
Postat av: tilda

snyyyyyyyyggo!

2012-05-03 @ 16:37:58
URL: http://tildaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0