New Girl

2012-04-18 @ 21:23:57
Mads Langer - Riding Elevators.



så kan det också se ut efter att man har sprungit...

Alla mina dagar är extremt vanliga och tråkiga. Men för en gång skull var inte denna dagen likadan som alla andra, wehåå! Hade sovmorgon till tolv, blev klar med både min svenska-inlämning och mitt SO-arbete (nöjd tjej), och jag och nina gjorde en deal att denna eftermiddagen skulle bli "helig" (vilket alltså betyder att man inte får plugga någonting, inte ens öva på en endaste glosa, för då är man skyldig den andre 20 kronor. Och herrejösses vad skönt det är att bara glömma skolan en eftermiddag). Så vi gick ut och sprang 8 otroligt sega kilometer, i varje fall för min del, och bättre blev det inte för att jag hade en sten som låg och skavde in i hälen i 6 kilometer. De 6 kilometrarna kändes som de längsta kilometrarna i mitt liv. Sedan åt jag lite pasta och sås och gick ut på en timmes promenad med Amanda. Och efter det tog jag en varm dusch och kröp ner i sängen för att kolla på lite New Girl (världens roligaste serie, ni måste se den!) och det har jag tänkt fortsätta med ett tag framöver. Lite onödig fakta om min otroligt speciella dag som visst inte var så speciell i alla fall. Men aja. Puss!
Kommentarer
Postat av: tilda

sv: haha you are too fill! känner att jag härmade dig lite with the pic BUT (obs) stog den när du jag och nina skulle springa haha! :D



Ooh shit vad ont!:| Duktiga är niii!!:))

2012-04-18 @ 23:59:44
URL: http://tildaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0