Everyone seems to have somewhere to go, I dream of going with them but I don't

2012-04-19 @ 22:00:11


Lite grejs från ginatricot som jag otroligt sugen på att köpa! Dock har jag verkligen inte råd med allt (med betoning på verkligen) och när man tänker på alla människor som sitter och syr dessa och bara får typ några ören per plagg mår man nästan dåligt. Men något plagg får man väl unna sig, eller? Förresten håller jag på med en kjol i slöjden, och mitt kontrollfreak till slöjdlärare har äntligen gett mig lite "fria tyglar" till detta arbetet, underbart eller vad?! Fast om jag inte lyckas med kjolen så kommer jag antagligen dö lite. Men i alla fall.
Kommentarer
Postat av: Olivia

Så jäkligt snygga grejoor! Satsa på kjolen! Assnygg till oversized stickad tröja och boots!

2012-04-19 @ 22:58:54
URL: http://oliviahedefalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0