ju mer du läser desto mindre vill du veta

2011-09-15 @ 19:24:55

by me

ååh vad det var jobbigt att komma ur sängen imorse!! (ja, det är värt två utropstecken). kan knappt fatta att jag gjorde det. en lång skoldag, lite magknip och huvudverk gjorde inte saken bättre heller kan jag tala om. men här sitter jag i alla fall och dagen går sakta mot natt, så snart får jag besöka min underbara säng igen. tar just nu ett litet break från några timmars pluggande och mer ska det bli..! måste ju ändå hålla ut och bara ladda inför håkans konsert imorgon!! (också värt två utropstecken, nästan tre). tjing tjing
Kommentarer
Postat av: matina

fin bild :)

2011-09-16 @ 23:47:02
URL: http://stylebyina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0