onödig fakta

2011-10-14 @ 15:16:00
VAD HETER DU?
eira, lillen, ägget och edd.

ÄR DU ARLLERGISK MOT NÅGOT:
nope.

BRUKAR DU SKRATTA FÖR DIG SJÄLV:
då och då..

ÄR DU BEROENDE AV NÅGOT:
mina vänner. helt fast verkligen.

VAD STÅR DET I DITT SENASTE INKOMMNA SMS: 
ok! nej jag tror inte jag gör det..om du inte har något att göra kan du komma över på mys med mig, Jennie och Sandra imorgon kväll :)

VEM VAR DEN SENASTE POJKEN DU FICK SMS IFRÅN:
kommer inte ihåg. säger vi.

BRUKAR DU GOOGLA?
jorå.

HAR DU VARIT KÄR NÅGONGÅNG:
ja kan man väl säga.

HAR DU KYSST NÅGON DEN SENASTE VECKAN?
nej.

HUR MÅNGA KUDDAR HAR DU I SÄNGEN?
tre.

HUR SVARAR DU I MOBILEN:
hallå? eller hej det är eira (beroende på vem som ringer heh..)

VEM RINGDE DIG SENAST?
systra mi.

BRUKAR DU KOMMA I TID:
eh, kommer alltid sista sekunden..

NÄR MÅR DU BRA:
när jag kan vara mig själv och ha askul med folk jag älskar och som älskar mig.

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
Igår.

HUR KÄNNER DU DIG NU:
Exalterad för en grej och lite sorgsen för en annan!

ÄR DU SMART:
när jag orkar.

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
jajaja!

VAD DRICKER DU HELST TILL FRUKOSTEN:
Juice, vatten eller varm choklad.

ÄR DU BLYG?
oftast inte.

HAR DU KYSST EN FRÄMLING?
ja.

VAD GÖR DU IMORGON?
fotar (förhoppningsvis), jobbar tre timmar på ica och har en grymmekväll (förhoppningsvis).

VAD ÄR DET VÄRSTA DU VET?
människor som är fejk.

VAD LÄNGTAR DU TILL?
JULEN!!!

VILKET ÅR ÄR DU FÖDD?
1997.

SAMLAR DU PÅ NÅGOT?:
erfarenhet.

HAR DU STRUMPOR PÅ DIG JUST NU:
ja.

NÄR GRÄT DU SENAST OCH VARFÖR: 
i tisdags. för att jag behövde.

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
nej haha.

BÄR DU GLASÖGON ELLER LINSER:
nope.

HAR DU NÅGON PIRCING:
två i örsnibbarna, hihi.

VILL DU GIFTA DIG:
ingen aning.

GILLAR DU ATT DANSA:
det funkar.

TYCKER DU OM SUSHI:
sådär.

BOR DINA FÖRÄLDRAR TILLSAMMANS:
har bara en mamma så nej typ.

KNÄCKER DU DINA FINGRAR?
nope.

SENASTE LÅTEN DU HÖRDE:
make it without you - andrew belle.

KAN DU LAGA MAT:
om jag har ett recept!

BLIR DU BRA PÅ KORT:
oftast ser jag halvt cp-störd ut på kort..

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
ingen.

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
special-K klassik eller crunchy med mjölk eller möjligtvis vaniljyoghurt.

HAR DU SNYGGA SKOR:
de jag använder, ja.

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
*suck* jag orkar inteee.
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
yesbox.

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
nej.

TRE FAVORIT FÄRGER:
svart, grått, vitt.

VAD ÄR KLOCKAN NU:
15:15.

LISTA HÄRIFRÅN.
Kommentarer
Postat av: Pernilla

Haha, ägget!! Vad bitter du låter nu för tiden, jag får la komma och göra dig glad någon dag, so live your life heeeyheeeyheey! (jag jag är lite smått trött efter 8h 10 minuter i skolan, men vem har sagt att min humor sviker mig för det..? Haha

Xoxo

2011-10-14 @ 18:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0