10 sanningar om mig själv

2011-03-24 @ 12:01:39
1. jag älskar att äta jordnötssmör direkt ur burken. samma med nutella. muuums!
2. jag har alltid - vart jag än går - med mig en nagelfil.
3. när jag börjar titta på tv så är det typ omöjligt att få kontakt med mig.
4. om jag har sovmorgon slutar det ändå alltid med att jag stressar de sista minuterna.
5. jag tvingas alltid springa till spårvagnen.
6. jag tycker att det är sjukt läskigt att vara hemma själv om det är mörkt, vågar knappt se mig om.
7. jag gråter till nästan varje avsnitt av oc. 
8. jag tycker det är onödigt att städa mitt rum eftersom det blir stökigt igen efter någon timme.
9. jag tycker att filmjölk är äckligt.
10. jag skulle inte klara mig utan min kalender.
Kommentarer
Postat av: Nina [www.photobyninaa.blogg.se]

hihi, kalendergänget!

2011-03-24 @ 17:06:25
URL: http://photobyninaa.blogg.se/
Postat av: tilda

3 & 10 säger jag baaaah!! hahahahah!:D

2011-03-25 @ 16:25:12
URL: http://tildaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0