från veckan

2011-06-10 @ 10:57:57






ph1: thaifood, ph2: webcambild, ph3: loka likes L.A., ph4: vanilj- och melondrink,
ph5: skolavslutningsklänning, ph6: ben & jerry's.


gick (mer stapplade kanske man ska säga) upp ur sängen vid halv sex imorse för att fira min syster, gick och lade mig en timme, gick ut och sprang vid åtta, badade i tjärnet, åt gröt och tårta, läste, och nu är jag tillbaka i sängen igen med musik i högtalarna. ganska så effektiv morgon med tanke på att klockan bara är elva. kvar att göra är att borsta tänderna, städa, handla och lite sådana nödvändigheter. jajaja, sommarlov är det i alla fall! (vilket kanske inte märks med tanke på allt jag ska göra idag..men ändå). pusselipussplus
Kommentarer
Postat av: anna stranne

lovely klänning mannet!

2011-06-10 @ 15:23:01
URL: http://annastranne.blogg.se/
Postat av: tilda

älskar alllla biöder!!

2011-06-11 @ 13:56:59
URL: http://tildaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0