Sleep tight

2011-01-24 @ 21:57:10



from the weekend.

Hallå!
Mitt rum ser ut som ett bombnedslag. Bokstavligt talat. Jag håller på att rensa ut enmassa gammal skit ur min garderob, och så mycket minnen kommer upp på samma gång att jag knappt vet om jag ska skratta eller gråta. Det är så sorgligt när man tänker på allt "förr i världen" när man var yngre, man var så kreativ och glad hela tiden.. nåja, inte hela tiden, men väldigt ofta. Jag har så tydliga minnen av hur jag, klara, nina, ebba & tilda träffades på fredagar, i trean & fyran, och bytte diddle-kort! Jag saknar det, även om jag är glad att en del av den tiden är förbi. Nej, nu kan man tänka tillbaka, men man ska se posetivt på framtiden!

Men ibland önskar jag bara att man kunde få lite av den kreativiteten & glädjen man hade som liten..
Kommentarer
Postat av: Nina [www.photobyninaa.blogg.se]

åååh :D justdet! sen var det någon mer som frågade om hon fick vara med, så sa vi nej för att det skulle bli för trångt ;) haha sött!!!!!!!!!



vi måste ha en minneskväll någongång...............

2011-01-25 @ 08:37:58
URL: http://photobyninaa.blogg.se/
Postat av: tilda

EXAKT så tänkte jag med häromdagen !!! :*

2011-01-25 @ 10:00:31
URL: http://tildaholm.blogg.se/
Postat av: tova

Najsiga bilder :D Hur mår du? :)

2011-01-25 @ 14:55:32
URL: http://tovvas.blogg.se/
Postat av: Ebba

Juste! Det var kul, vi verkligen älskade diddle!

2011-01-26 @ 09:08:26
Postat av: Lena

snygg jacka, var har du köpt den?

2011-01-29 @ 13:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0