Så nära, men ändå så långt bort.

2011-01-14 @ 23:49:59



tre bilder från i sommras. den sista får mig att längta tillbaka till sommaren 2010, samtidigt som den får mig att se fram emot kommande sommar så mycket att jag spricker. att springa runt med bara ben längs havet i solnedgången och bara känna evighet. det är äkta lycka.

Hejsan finingar!
Idag har jag varken hunnit med upp eller ner kan jag bara säga. Tandläkare, reklamutdelning, brått hit & dit + en massa skoj med mina två tjejor! Efter reklamutdelningen och gratis mat på MAX for vi hem till elsa där det blev riktigt trevligt må jag säga. Vi bakade kladdkaka och gick allmänt crazy men, fortfarande, mycket trevligt. Imorgon blir det fotbollscup så bloggen kommer väl ligga lika nere som den gjort de senaste dagarna..! vi hörs iaf när vi hörs!
Kommentarer
Postat av: tilda

har du också delat ut reklam? :O

tjärnar du pengar på de också!?

hiihi! puuss.

2011-01-15 @ 11:13:00
URL: http://tildaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0