Boktips

2011-01-15 @ 15:00:00

 

Jag får väl erkänna att det här med bäcker & boktips inte riktigt min grej, men denna serien är bara för bra för att inte tipsa om. Jag har läst tre böcker på omkring 400 sidor/st på ungefär en vecka, vilket nog är rekord för mig, och jag tänker inte sluta. Står evigt på kö för att få den sista boken löftet i serien vampire academy. Ni har nog förstått att jag är smått beroende av vampyrer och allt i dess närhet, men denna serien är inte som något annat jag läst. Jag känner mig..levande. SÅ GE ER IVÄG TILL NÄRMSTA BIBLIOTEK ELLER BOKHANDEL NU.

 

1 - törst

2 - fruset blod

3 - skuggkysst

4 - löftet

Kommentarer
Postat av: Nina [www.photobyninaa.blogg.se]

tihi :D älskar också dem! synn att det var så längesen jag läste dem, skulle vilja göra igen!

2011-01-15 @ 18:26:09
URL: http://photobyninaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0