Yesterday you told me about the blue, blue sky

2011-02-25 @ 22:35:03
Nyss gick mina bästa tjejor hemmåt efter en riktigt go kväll. Jag bakade rulltårta och de tog med sig två feta påsar chips + dipp till det. Så mysigt, alltid lika mycket kärlek till er! Imorgon är det tidigt träningspass som gäller, måste ruska av mig min förkylning nu..eller rättare sagt den förkylningen som jag inte har. Ja, min hjärna är inställd på att vara frisk. Det gäller bara för kroppen att lyda..så nu ska jag krypa ner i sängen och (som vanligt) kolla på ett nytt avsnitt av the o.c. peace
Kommentarer
Postat av: M E R E I

- trevlig helg :)!

2011-02-26 @ 02:01:24
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0